Prawdomówność, czy ważna w działaniach promocyjnych?

Jakiś czas temu działania promocyjne wielu firm, opierały się na całkiem luźnych zasadach. Nie było jednego sposobu promowania marki, a ludzie bardzo często zamiast ćwiczyć swoją kreatywność, posługiwali się sposobami, które były na pograniczu uczciwości. Oczywiście dzisiaj ludzie raczej się nie zmienili i także znajdziemy osoby, które wolą oszukiwać, niż wyrobić sobie faktyczną renomę i zdobyć wielu klientów, choć w dłuższej perspektywie czasu. Jednak nasze działania promocyjne opierają się już na zupełnie innych sposobach. We współczesnym świecie najważniejszy jest marketing internetowy, a ten jest całkiem dobrze kontrolowany. Co mamy na myśli? Pozycje udostępnianych przez nas treści na stronach internetowych wyznaczane są przez Google, które ich wartość ustalają na podstawie wiarygodności. Im wyższa wartość tekstu, tym wyżej zostanie on umieszczony w wyszukiwarce. Co jednak trzeba zrobić by osiągnąć taką pozycję? Najprościej mówiąc, nie wolno oszukiwać. Treści, które umieszczamy mają być w stu procentach nasze, niedopuszczalne dla kreowania wartości są nawet cytaty, a z drugiej strony sposób linkowania do naszej strony także musi być uczciwy. Google już od lat radzą sobie ze sposobami omijania prawdziwych przepisów i budowania pozycji strony na zasadzie oszustwa. Najprościej, więc być prawdomównym, tylko tak osiągniemy sukces.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.