Podcatchery a pozycjonowanie

Rozwój Internetu w dzisiejszym świecie przeszedł najszczersze oczekiwania. Jeszcze parę lat temu, nikt w Polsce nie słyszał o urządzeniach łączących się zdalnie z Internetem, albo o portalach, społecznościowych, które dzisiaj robią taką furorę. Nie wiedzieliśmy także, jak bardzo na pozycjonowanie stronę wpływają Google i z drugiej strony, jak taką wysoką pozycję uzyskać. To wszystko działo się gdzieś obok nas, by w którymś momencie zaskoczyć nas ogromnym postępem i dokonanymi zmianami. Jednym z takich nowych środków, które przez ludzi są jeszcze niedocenione, są poodcasty. Co to takiego? To coś więcej niż plik mp3. To nagranie, które umieszcza się i odsłuchuje na stronach internetowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że podcasty są ściśle zorganizowane. W ostatnim czasie sporo dowiedzieliśmy się o tak zwanych, podcatcherach, które działają podobnie jak czytnik RSS, albo Blogger, ale zajmują się zbieraniem i segregowaniem podcastów. Każda osoba może stworzyć swój własny krąg zainteresowań. Tak jak kanał RSS, czy Blogger, to dobre narzędzia do pozycjonowania stron, tak samo jest z Podcatcherem. Możemy go wykorzystać do budowania marki naszej strony, udostępniając takie podcasty, ale równocześnie zaznaczać swoją obecność i przywiązanie do tych stron, które je udostępniają.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.