Zalety marketingu szeptanego

Sama nazwa marketingu szeptanego brzmi mało profesjonalnie, natomiast całkowicie oddaje charakter tego zjawiska. Jest to pewnego rodzaju reklama, która nie potrzebuje mediów ani Internetu aby powstałą. Taki marketing charakteryzuje się przekazem słownym podczas dyskusji, konferencji, opiniach i tym podobnych. Jest to również przekazywanie informacji o nowo kupionym produkcie jednocześnie tworząc w tym czasie jego recenzję. Tan rodzaj marketingu jest o tyle dobry, że często powstaje mimowolnie bez ponoszenia żadnych kosztów, stwarzając jednocześnie bardzo dobrą reklamę. Jednak bywają sytuacje, w których recenzja bywa negatywna więc występuje zjawisko przeciwne do reklamy, ludzie opowiadając sobie o produkcie zaczynają się do niego zniechęcać. Jednak bardzo często, a nawet częściej ma to bardzo pozytywny wydźwięk. Jest to tak jak pozycjonowanie stron, które ma na celu wybić stronę internetową wśród tłumu innych witryn. Tak samo marketing szeptany służy temu aby spotęgować pozytywną opinię o produkcie wśród konsumentów i nie tylko, zdobycie dobrej opinii publicznej na jego temat jest równie ważnym celem. Jest to jedynie jeden rodzaj marketingu z wielu jednak warto zauważyć, że należy on do tych najbardziej skutecznych i wykorzystuje się go na co dzień w kampaniach konkretnych przedsiębiorstw.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.