System identyfikacji wizualnej

Każda firma na rynku jest w pewien sposób rozpoznawalna, jest wiele czynników, które powodują, że konkretne rzeczy, miejsca, zjawiska, kolory kojarzą się konkretną firmą. Między innymi oraz najpopularniejszymi są logo oraz kolory, to właśnie za ich pomocą zazwyczaj kojarzymy firmy. Jest to również bardzo dobra reklama dla przedsiębiorstwa kiedy to właśnie konkretna rzecz kojarzy się z daną firmą i kiedy konsument natknie się na taką rzecz od razu w głowie przywołuje sobie to przedsiębiorstwo. To zjawisko jest wywoływane poprzez system identyfikacji wizualnej, można wiele takich zjawisk zauważyć na tynku, między innymi są to telefonie komórkowe, marki odzieży czy też produkty spożywcze. Pomaga to również w procesie, który zwie się pozycjonowanie stron. Internet również zawiera mnóstwo takich systemów, zwłaszcza jeżeli firma charakteryzująca się pewnym systemem identyfikacji wizualnej pragnie się zareklamować w sieci. Cały obszar graficzny jest wtedy przenoszony do świata wirtualnego. Ten system wykorzystuje się praktycznie w każdym rodzaju reklamy na przykład wizualnej używając logo, hasła reklamowego bądź kolorów. Również na papierze czyli ulotkach, bilbordach czy gazetach ten system jest przenoszony. Praktycznie każdy przedsiębiorca marzy o tym aby coś co występuje na co dzień kojarzyło się właśnie z jego firmą.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.