Monotonne roznoszenie ulotek

Często zapewne spotykamy się, że kilka razy dziennie ktoś dzwoni do naszego domofonu, a kiedy pytam kto tam słyszymy odpowiedź, że ktoś roznosi ulotki jakiejś tam firmy. Jest to bardzo drażniące zjawisko zwłaszcza kiedy kilka razy dziennie musimy kogoś wpuszczać na naszą klatkę schodową. Jednak tylko mieszkańcy narzekają gdyż dla firm jest dobra i tania reklama. Koszty dla przedsiębiorców są dosyć niskie gdyż w grę wchodzi tylko koszt wydruku i koszt osoby, które te ulotki rozniesie, a taka płaca jest zazwyczaj marna. Jednak warto zauważyć, że potencjalnych konsument dostaję reklamę prosto pod nos i to osobisty egzemplarz, na którym najczęściej jest podana strona internetowa. W ten sposób też odbywa się pozycjonowanie stron, jeżeli przynajmniej część z tych osób, które dostały ulotkę wejdą na podany tam adres witryna zdobędzie ona lepszą pozycję w wyszukiwarkach. Ten rodzaj reklamy więc nie dość, że charakteryzuje się niskimi kosztami to działa na kilka różnych sposobów. Informuje konsumenta o istnieniu firmy, pokazuje na ulotce swoją ofertę oraz podaje namiary na firmę fizycznie oraz w sieci. Robią tak zazwyczaj firmy gastronomiczne takie jak na przykład pizzerie oraz wszelkiego rodzaju sklepy i supermarkety. Czasem zdarzy się, że inne firmy się tak reklamują, zwłaszcza budowlane ale jest to rzadziej spotykany fakt.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.